Monday, March 27, 2006

95 ribu

Menurut En. Jamil Labak, jumlah pengunjung Pesta Buku pada hari Ahad semalan sahaja, sehingga jam 6 petang adalah lebih 95 ribu orang. Memandangkan waktu itu masih ada pengunjung datang kerana pesta ditutup jam 9 malam, maka ada kemungkinan jumlah itu mungkin mencapai 100 orang.

Tahun lalu, jumlah pengunjung tertinggi bagi satu hari adalah 70 ribu.

Encik Jamil Labak adalah Setiausaha IKATAN, nama rasmi persatuan penerbit bumiputera, dan juga penyelaras pesta buku.



.

2 Komen :

At 9:44 AM, Blogger Unknown Berkata ...

Assalamualaikum,
Memang ramai pengunjung ke KLIBF semalam. Saya dan anak2 hanya lebih kurang 2 jam di sana. Mencari buku2 mereka dan sempat singgah ke gerai PTS. Tujuan utama, anak mencari novel dan buku ttg alam pekerjaan. Beli 3 buku di sana. Tahniah diucapkan kpd PTS yg saya lihat sgt cepat berkembang dari mula saya mengenali buku Mengapa Harus Saya Bertudung. Mungkin saya pun kena ambil buku PTS utk e-bookstore saya di http://www.dnzbookworld.com
Tahniah sekali lagi.

 
At 8:33 PM, Blogger Puan Ainon Mohd. Berkata ...

Puan Haniza, terima kasih atas pujian. Untuk bisnes hubungi pengurus pemasaran PTS En. Zaharin 0122365460.

 

Post a Comment

<< Home