Wednesday, May 03, 2006

Lelaki Baca Buku Apa?

Majoriti lelaki membaca buku-buku yang membantunya mencapai dua perkara:

  1. Meningkatkan prestasi dalam kerjayanya, dengan kata yang lebih mudah, membantu dia naik pangkat!

  2. Membantu dia buat duit, dan buat lebih banyak duit!

Ramai perempuan kecewa disebabkan lelaki tidak berminat langsung dengan buku-buku yang berguna bagi meningkatkan kepuasan dalam percintaan dan perkahwinan!


3 Komen :

At 1:53 AM, Blogger azlina118 Berkata ...

betul tu...
tapi suami saya banyak membeli dan membaca buku berkaitan dgn 'IKAN KOI' kerana minat yg mendalam terhadap IKAN KOI... dan betul seperti fakta yang puan utarakan itu. Kini di samping minat, suami saya telah berjinak-jinak dengan dunia perniagaan iaitu "membuat kolam ikan koi"....

 
At 6:30 AM, Anonymous Anonymous Berkata ...

Ya.
Kami ada perpustakaan kecil di rumah. Buku2 motivasi tu sayalah yang beli. Buku2 pengurusan kewangan yang berkaitan dengan industri minyak tu suami saya yang beli. Saya tidak pernah habis baca buku2 yang dibeli suami saya kecuali buku Azizi Ali. Suami saya baca semuka dua sahaja buku2 motivasi yang saya beli.

Tapi,
buku-buku agama dua2 beli dan dua2 baca.

 
At 11:52 AM, Blogger Ariyatna Adri Berkata ...

soal hati ni merimaskan orang lelaki. Buat apa nak bicara soal hati, perilaku lebih penting daripada bicara hal-hal perasaan. Itulah lelaki.

Tapi suami sy sudah bc buku zamri mohamad, sy yg belum. Siapa yang lebih perempuan? hmmm...

 

Post a Comment

<< Home