Monday, March 02, 2009

Entri Peribadi

Mulai hari ini saya akan menuliskan pendapat-pendapat peribadi saya berkenaan pelbagai isu semasa dalam blog ini.

.

3 Komen :

At 6:57 PM, Blogger Imran Yusuf Berkata ...

Assalamu'alaikum Puan Sifu,

Ramalan saya ialah blog ini akan menjadi semakin 'politis.'

:)

 
At 1:04 PM, Blogger ainhany Berkata ...

truskan perjuangan utk memertabatkan bangsaku....tahniah!!! PTS mgg best kt pesta buku 2009.sumber informasi ilmiah

 
At 12:45 PM, Blogger Unknown Berkata ...

salam puan,

saya terbiasa membaca buku puan sejak kecil lagi..ingat lagi tajuk buku "Berfikir secara Kreatif"..banyak buku lagi sebenarnya...bg saya buku PTS adalah buku yg bermutu..mmg saya hanya akan beli buku PTS untuk bacaan keluarga dan anak2 saya..juga untuk dihadiahkan kepada rakan2..

saya berminat untuk sama2 berkhidmat secara sambilan dengan PTS sebab saya suka..sgt suka membaca...ingin sekali saya mengambil bahagian bersama-sama pasukan PTS dalam memartabatkan budaya membaca dalam masyarakat kita..produk PTS adalah berbeza..saya tidak boleh mencerna bacaan daripada Alaf/Creative atau terbitan picisan lain lain...sejak kecil saya terbiasa membaca buku DBP..jadi saya suka akan standard bahasa yang tinggi...bagi saya standard bahasa yang rendah dalam novel hanya "junk food".. merosakkan bahasa sahaja..

terima kasih

 

Post a Comment

<< Home