Saturday, December 30, 2006

Kedai Buku PTS on-line


Beli buku PTS di
BOOKCAFE. com.my

.

3 Komen :

At 11:33 AM, Blogger sinaganaga Berkata ...

Alangkah bagusnya jika BOOKCAFE. com.my turut menjual buku penerbit2 indie. *senyum*

 
At 11:58 AM, Anonymous Anonymous Berkata ...

Salam.

Dan kalau dizahirkan, ia sebuah kafe yang sarat dengan buku-buku bahasa Melayu, selesa dan boleh menikmati secawan dua kopi sambil membaca atau bersantai bertukar pendapat di kalangan para penulis, penerbit dan peminat buku.

Saya terbayang sekumpulan insan duduk bersama Puan Ainon yang tidak lokek ilmu cuba memandaikan bangsa.

 
At 9:59 AM, Blogger sinaganaga Berkata ...

Salam Helmy,
Membaca komen anda - tiba-tiba saya teringatkan Re@d di Bangsar. Sekadar memerhati dari luar. Saya tak pernah jejak. Kerana, saya ini perokok tegar. Ha ha. Payah.

Dan, saya teringatkan Kampung Buku di Langkawi juga. Saya terlibat secara langsung dengan projek 'gagal' ni.

Alangkah indahnya jika kita ada Kampung Buku di KL (berhampiran KLCC barangkali mungkin) dengan persekitarannya seperti Rumah Pelbagai Iklim (seperti di Bukit Cerakah dulu2 tu) - dan saya + anda + puan Ainon + WanZul + Alif + MatJan + Elyana Tapak Sulaiman boleh duduk2 di bangku; membaca buku, kemudian mencicip kopi panas cap hang tuah, kemudian berbual-bual dalam nada Bb, kemudian Elyana tampar-tampar lenggan saya... Ha ha.

Kalau saya in tauke Cina YTL tu - saya buat Kampung Buku macam yang saya sebut tu. :)

 

Post a Comment

<< Home