Wednesday, January 18, 2006

Confirm: Bengkel Surah Yusuf 4 Februari 2006


Perhatian! Perhatian!


AKADEMI PENERBITAN PTS akan mengadakan bengkel teknik menulis karya kreatif menggunakan model surah Yusuf seperti berikut:


Tarikh: 4 Februari 2006

Tempat: Sekolah al-Ikhlas, Taman Permata, KL.

Waktu: 10 pagi – 5 ptg


Sila baca iklan dalam blog ini pada 15 Januari lalu bagi maklumat lanjut siapa patut hadir.


Hubungi En. Faris 019-2862600 bagi menge-book kerusi!






4 Komen :

At 4:09 AM, Blogger abdullahjones Berkata ...

ok. jika berjaya di tulis saya akan beritahu.

 
At 5:01 AM, Blogger Puan Ainon Mohd. Berkata ...

Sdr Abdullahjones, hantar kepada saya satu episod setiap hari. Bahan2 dalam blog saudara itu dapat digunakan semula untuk projek sdr. Cuma tukar cara penulisan:

1. Ayat pertama mesti dialog watak utama dalam episod itu.

2. 74% episod ditulis meggunakan ayat-ayat dialog.

Cuba buat satu, dan hantar kepada saya segera, supaya saya dapat berikan feedback.

 
At 6:44 AM, Blogger abdullahjones Berkata ...

emailnya?

 
At 8:26 AM, Blogger Puan Ainon Mohd. Berkata ...

Sdr Abdullahjones, emel saya

ainon@pts.com.my

 

Post a Comment

<< Home